Revenire miraculoasa:)

1010602_188084178018187_575521376_n

A trecut ceva timp de cand nu am mai fost pe aici. Scoala a inceput si e foarte greu sa te imparti. Poate as gasi in fiecare zi cate 30 de minute sa scriu ceva pe blog, as incerca si poate as reusi, dar sigur v-as plictisi de moarte. Dupa 7 ore de scoala, nu stiu cat ar mai rezista creierul meu. Fiecare zi, trezirea la 6 dimineata, si apoi intoarcerea de la scoala la ora 16, ma face sa renunt si la teme cateodata. Imi pare sincer rau ca nu mai postez destul de des, doar ca, clasa a 11-a e grea si vreau mai intai sa ma prind cum e cu noi profesori(avem o groaza), apoi toata chestia cu predatul la gradinita(acum nici macar nu mai stiu de ce am dat la pedagogie), sper ca ma voi descurca.

Asa ca, chiar daca ati citit tot discursul meu de doi bani, sau chiar daca nu l-ati citit, va invit sa cititi urmatorul capitol din I draw interdicted(Ma atrage interzisul) pe care il gasiti la:

https://mystorytwilight.wordpress.com/ma-atrage-interzisul/chapten-5/

Lasă un răspuns

