Buna:*

Ce mai faceti?

Va bucurati de ultimele saptamani de vacanta?

Eu ma plictisesc de moarte….vacanta asta a fost ceva de guna ”vreau sa se termine”, dar in acelasi timp ”Doamne sa mai dureze”. deci…

M-am  gandit…si m-am tot gandit, si as vrea sa ma apuc de cateva recenzi, numai in ultima saptamana am citit 4 carti( ador sa citesc), dar inca nu stiu cat de bine ma voi pricepe…

Deci, ce ziceti de ideea asta?

Astept pareri…

 

Un comentariu la “Buna:*

  1. lory spune:

    da, este foarte buna ideea, asa imi fac si eu o idee despre carti, si poate cietsc si eu:)
    PS: Si eu ador sa citesc!!!!!! Nu esti singura :*

Lasă un răspuns

