Terminat…

bella-edward-twilight-series-10492884-500-485

Hm…am mai termit inca unul. Nici mie nu-i vine sa cred ca Fear, anger, love? a ajuns la sfarsit.

Parca ieri ma apucaseram de el, si eram incatata de idee…

Ultimul capitol, am decis sa nu mai fac epilog, il gasiti la:

https://mystorytwilight.wordpress.com/fear-anger-love-2/capitolul-24sfarsit/

Sper sa va placa….

Si inca ceva, am observat ca in ultimul timp nu mai am nici un comentariu. poate ca statisticile arata ca uni dintre voi, imi verificati blogul, dar as vrea sa stiu si ce va place sau nu la povestile mele…

Daca ati citit pana aici(sper ca ati facut-o) pentru mine inseamna foarte mult parerea celor din jur, care imi citesc blogul. Asa ca va rog, spuneti-mi parearea voastra…

Sper sa ne auzim curand:)))

Lasă un răspuns

