Sunt aici:*

Yeah, sunt aici, insfarsit…nici mie nu-mi vine sa cred, problema mea cu, calcutorul s-a rezolvat(insfarsit) si sunt foarte hapy:))) In plus, sunt singura acasa( imi place sa fiu singura acasa), fara strigatele sorami, fara ca tata sa ma verifice din minut in minut si sa-mi spuna ca am stat prea mult la PC.

Chiar daca asnoapte nu am dormit decat 6 ore(nu glumesc) sunt plina de energie, simt cum inspiratia curge prin mine, deci sper(cu siguranta) ca astazi sa va aduc macar un capitol la un fic, sau poate mai multe(nu ma supar)…

Ne citim:*:*

Lasă un răspuns

