Deci:***

M-am reintors cu multe forte noi, sper…

In primul rand a fost o zi obositoare, si creierul meu cred ca va avea nevoie de 12 ore de somn continu, la cata creativitate am scos din el, dar fara alte discuti, va prezit capitolul(capitolele):

Tobele va roggg:

Cap 6 din Regele si Supusul: https://mystorytwilight.wordpress.com/regele-si-supusul/capitolul-6-prieteni/

Cap 21 din Fear, anger, love? : https://mystorytwilight.wordpress.com/fear-anger-love-2/capitolul-21/

Nu pot sa va spun ca asta e tot, deoarece nu este…

Ideea este ca am o noua idee( ciudat nu), pentru o noua poveste, nu este SF, si nu este despre Twiling(ce va poate uimi, pentru ca sunt o fana inraita a filmului). Sunt personajele mele, poate numele le-ati mai intalnit pe undeva, dar sa stiti ca, caracterele si decizile sunt ale mele.

Deci povestea se numeste  I draw interdicted( Ma atrege interzisul) si o puteti gasi la adresa: https://mystorytwilight.wordpress.com/ma-atrage-interzisul/

Inca ceva(daca ati citit pana aici) va rogggg mult sa comentati. Parerile cititorilor conteaza foarte mult pentru mine.:):):)

Va pwp:*:*:*

2 comentarii la “Deci:***

  1. LovelyAlle spune:

    chiar asteptam de mult capitole noi. FAL mi-a placut de la inceput, iar apoi RsS mi-a intrat sub piele, deci nu mai zic nimic si trec la citit😀

Lasă un răspuns

