Question…

482478_512213102179810_111532491_n

Ce mai faceti?Cum e in vacanta?

La mine inca plictisitor…dar sper ca nu pentru mult timp:)

Astazi nu voi posta ceva nou, as vrea  doar, sa va intreb ce vreti sa gasiti luni pe blogul meu…

Urmatorul capitol din Fear,anger,love…

…Sau….

Un nou one-shot?

Am cateva idei pentru ambele,dar astept parerea voastra pentru a incepe sa scriu:*:*:*

4 comentarii la “Question…

  1. andreeutza12 spune:

    Imi surad amandoua idei,dar mi-e dor de Fear,,anger,love…Sunt curioasa ce o sa se intample mai departe:D
    Dar orice e bine venit!:*

  2. mi-ar placea Fear,,anger,love.as vrea sa stiu ce se va intampla cu Edward.

  3. LovelyAlle spune:

    Fear, anger, love😡

  4. rydy spune:

    Ce iti face tie placere dar parca imi e dor de Fear,anger,love

Lasă un răspuns

