Vacanta-pauza

Hei!!!

Stiu ca poate asteptati de la mine un nou capitol,la unul dintre ficuri,sau un nou one-shot,insa…chiar nu as vrea sa va dejamagesc,dar nu pot…parca atunci cand deschid pagina de world,toate ideile mele  se evaporeaza pur si simplu.Incerc sa gasesc ceva interesant,dar nu imi iese…asa ca mai bine sa va plictisesc,am zis ca voi lua o pauza….

Stiu ati auzit de multe ori asta,si poate si pe celelalte bloguri pe care le cititi.Vreau sa va spun ca imi pare foarte rau,si sincer,mi-as da si cu un ciocan in cap sa stiu ca voi avea ceva idei…

Deci,m-am gandit ca 2 saptamani,ma vor ajuta,am sa petrec si cateva zile la una dintre cele mai bune prietene ale mele,asa cum fac in fiecare an…

Momentan citesc ultima carte din seria FETELE GALLAGHER,am sa mai citesc creatiile voastre si poate am sa mai niste idei mai putin plictisitoare

Cea ce vreau eu sa va rog(daca ati avut rabdarea sa cititi pana aici) este sa fiti alaturi de mine,si sa ne ”citim” cu bine peste 2 saptamani.

 

2 comentarii la “Vacanta-pauza

  1. LovelyAlle spune:

    stiu cum e…si eu trec prin cam aceeasi pasa…sa ne vedem cu bine🙂 si sa te distrezi…

  2. AleeAly spune:

    sper sa iesi din pasa asta…😦 si sa fie totul ok abia astept sa citesc un capitol scris de tine din nou (da sunt egoista) :))))

Lasă un răspuns

