Scuze!!!

inger-trist-3_caae76130d8e89

Imi cer mi,milioane de scuze,dar sincer nu am cum sa postez acum,poate de sambata…

Sunt super stresata,astazi dau teza la franceza si nu stiu absolut nimic:(,eu si cu franceza suntem ca Tom si Jerry,cat as inceca sa o prind nu reusesc,voi fi norocoasa daca iau un 5(Doamne ajuta),apoi maine ma asculta la biologie,iar daca nu-mi da 10 o strang de gat,trebuie sa stiu perfect lectia,iar apoi la muzica,dap,ati auzit bine,ma asculta la muzica,trebuie sa stii ceva,in plus cu cred ca iau mai mult de 9;10 da doar la coristi(ce sa fac eu daca mama nu ma nascut talentata)

Cam asta e poveste(cosmarul) meu asa ca sper sa intelegeti si sa ne revedem peste cateva zile:-)

V-am pupat!!!:*:*:*

Lasă un răspuns

