Scuze:-(

376630_392515694131429_1556989450_n

Ce mai faceti?

Da,stiu ca poate ar trebui sa incep cu imi pare rau,nu am mai postat de 3 saptamanani si ceva si mi-e atat de dor sa scriu…Dar scoala imi ocupa orice activitate,in timpul saptamani plec la 10 si vind la 20,iar in wekend,incerc sa nu ma gandesc ca va veni din nou luni,dar…debia astept vacanta de Paste si de vara,si va promit ca,cartile mele vor prinde panje de paianjen in dulap…

Si acum vreau sa va spun ca mi-a veni o idei pentru un nou fic,stiu ca o sa credeti ca am inebunit,pentru ca mai am inca doua de continuat si terminat,dar raspunsul este,ca eram nebuna de mult,asa cum spune BFF…

Deci m-am hotarat sa scriu o poveste a mea,cu personajele mele,nu o sa mai fie vorba de vampiri,sau poate nu o sa fie vorba doar de vampiri…va fi tot cu supranatural…de astea imi plac…NU stiu cand voi posta rezumatul,dar sper sa fie cat mai curand si o sa astept pareri  din partea voastra🙂

2 comentarii la “Scuze:-(

  1. andreeutza12 spune:

    Hey..Scoala ne mananca timpul.Stiu.Teme cu nemiluita si o groaza de invatat.Abia astept sa vad ce a copt capusorul tau!:*Ai grija de tine!Spor la scoala!
    Te pup:*

  2. AleeAly spune:

    sti reclama aia …ah nu mai tin minte la ce medicament era dar era ceva de gen :
    -Of raceala asta
    -Stiu cum e
    Asa e si la mine :
    -Of scoala asta…
    -Stiu cum e….
    Si mie scoala imi ocupa majoritatea timpului….iti urez succes la crearea ficului😀

Lasă un răspuns

