Cap nou:*

\

Am postat din nou,urmatorul capitolul din Rai sau Iad,il gasiti la: https://mystorytwilight.wordpress.com/rai-sau-iad/capitolul-vii/

Despre Fear,anger,love?va spun ca am inceput capitolul,dar habar nu am cand am sa-l termin.

App de Mos Craciun,ai fost cuminti?

Eu nu prea,adica numai astazi,am injurat-o pe profa de mate,cateva ore la rand,pentru ca am dat teza de o ora in 40 de minute,si din 5,am facut decat 3 si jumateate,iar jumatatea aia am facut-o repede si nu stiu daca am facut-o bine.

Sincera?Vreau sa iau mai mult de 5,adica daca iau6 , 7 sau 8,tot 8 imi iese media(va-ti dat seama ca nu prea imi place matematica,pur si simplu nu o inteleg)

Deci,daca mosul nu va trece si pe la mine,am sa-mi cumpar singura cadoul:)

Sper sa ne auzim cat de curand:*

:x:x:x

 

Lasă un răspuns

