I’m back:)

M-am intors…dar nu stiu pentru cat timp.Tocami am scapat de doua teze,la lb. romana si la frnceza(cele mai grele zic eu),luni voi avea la pedagogie(sigur o sa iua nota mare),iar miercuri la mate(cea ce ma ingrijoreaza ffff tare),iar dupa sunt doar a vostra(bn in afara de testele pe care le dam ca nu avem suficiente note)

Deci,am revenit cu un capitol din Rai sau Iad: https://mystorytwilight.wordpress.com/rai-sau-iad/capitolul-iv/

Stiu ca nu e prea mult…dar am avut o zi lunga(practica ma omoara)asa ca imi pare rau ca nu am revenit cu ceva mai mult.

Sper ca o sa postez cat mai repede(cu ajutorul lui Dumnezeu).

Ne vedem incurand:****

PS:”(http://www.youtube.com/watch?v=5etLRgwXmh0 )

Ador melodia asta:)

Lasă un răspuns

