Revenire miraculoasa!

Din cauza a deja am fost ascultata la franceza,mi-am scurtat din timpul ei(pt invatat) si am mai scris un capitol nou-nout.

Pe care il gasiti pe: https://mystorytwilight.wordpress.com/fear-anger-love-2/capitolul-10/

Sper din totul sufletul sa va placa,si sa imi cer scuze pentru greselile de ortografie(sora mea doarme si nu am aprins lumina)Plus ca imi este  un somn,de adorm pe tastatura.

Nu stiu sigur cand am sa revin cu un nou capitol,saptamana asta este foarte aglomerata,poate in wekend,dar nu va promit nimic.

Sper sa ne revedem cat de curand:)

xoxo

PS:App de imagine;voi nu asteptati?

Lasă un răspuns

