Revenire!!

Deci,nu aruncati cu rosi in mine,imi pare asa de rau ca nu am putut posta,dara calculatorul meu are cateva probleme,si clasa a-X-a este extraordinar de grea.Debia am timp odaat pe saptamana sa intru la calculator(nu vorbim de orele de info)si atunci citesc ficurile altor pesoane,am atatea idei pentru ficuri noi,dar timpul ma omoara,si nu le pot pune in practica.

Nu va promit,dar voi incerca sa postez macar la o spatamana,iar acum va las cu capitolul 9 din Fear,anger,love?.Pe care il gasiti la: https://mystorytwilight.wordpress.com/fear-anger-love-2/capitolul-9/

Sper sa va placa si sa comentati!!!

xoxo:)

2 comentarii la “Revenire!!

  1. LovelyAlle spune:

    daca clasa a 10a ti se pare grea, stai sa vezi cum e in a 12a

Lasă un răspuns

