Intr-o zi ei vorbeau pe internet…


Ea : Pot sa te intreb ceva ?
El : Da.
Ea : Ma placi ?
El : Da ! Esti prietena mea cea mai buna !
Ea : Ma iubesti ?
El : Nu stiu…
Ea : Bine. Trebuie sa plec. Vorbim mai incolo.

Inainte ca el sa mai poata spuna ceva fata a iesit,
a doaua zi la scoala baiatul era la locul lor de intalnire, dar ea nu a aparut, el a intrebat de ea dar nimeni nu a stiut sa ii raspunda. Dupa scoala, s-a dus la ea acasa, a batut la usa. Ea a deschis.

El : De ce nu ai venit la scoala ?
Ea : Sunt bolnava.
El : Ce s-a intamplat ? Tu intodeauna imi spui cand lipsesti…
Ea : De ce ti-as spune cand lipsesc, cand tu nu poti sa-mi spui daca ma iubesti ?

Fata a trantit usa…

A doua zi a venit la scoala. El a vazut-o si cand a vrut sa se duca sa-i spuna ce simte, a vazut-o cu altul…

In final a venit la ea…

El : Credeam ca ma iubesti…
Ea : Ce rost are sa iubesti pe cineva care nu te iubeste ?
El : Ai dreptate, nu te iubesc…

Baiatul pleaca, iar fata nu l-a mai vazut o saptamana.
Ea s-a dus la el acasa si a batut la usa, o femeie deschide usa…

Ea : El este acasa ?
Femeia : Nu mai locuieste aici…

Fata fugi acasa si intra pe mess…era off…Ii lasa un mesaj : „De ce nu mi-ai spus ca pleci ? Eram cei mai buni prieteni, ne spuneam totul…”

A doua zi se intalneste cu prietenii ei…

Prietena : Ai auzit ce s-a intamplat ?
Ea : Ce ?
Prietena : El…a plecat cu familia in vacanta si avionul s-a prabusit…

Fata a cazut la pamant si a inceput sa planga…
Cand a ajuns acasa, primise un mesaj, era de la el : „Intodeauna te-am iubit, te iubesc si te voi iubi mereu. Esti inima mea, si dragostea ta imi curge prin vene. Insemni totul pentru mine si nu o sa las nimic niciodata sa te raneasca. Te iubesc ! ”

Ea i-a raspuns : „Si eu te iubesc !”

*O persoana pe care o iubesti cu adevarat vine o data in viata…asa ca spune-i inainte sa fie PREA TARZIU.*

2 comentarii la “Intr-o zi ei vorbeau pe internet…

  1. crina spune:

    aw:X:X:X:X:X asta este trist,dar adevarat!!!sti cum este vorba”niciodata nu e prea tarziu”…ei bine uneori este!:D

  2. andreeutza12 spune:

    :((Am plans…atat de trist…Si mai trist …e adevarat..

Lasă un răspuns

